Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Benjawan

Berichtdoor Jira Kotinny » 06 Dec 2014 14:31

Benjawan Thai Massage
Almere
Tel: 06-45308744

- Website
- Marktplaats

Openingstijden: maandag t/m vrijdag 11:00 - 20:00, alleen op afspraak; in het weekend eventueel op aanvraag.
Prijs: €50 per uur.

"Your path to wellness"

BenjawanAlmere.PNG

Edit Jira 28.3.18: website toegevoegd

0841
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Benjawan Thai Massage

Berichtdoor Scorpion » 20 Okt 2015 11:29

ik ben nieuw op dit forum wat betreft het plaatsen van een reactie.
Ik kom al best wel een tijdje op dit forum als lezer maar vond het tijd om sommige ervaringen te delen met andere liefhebbers van massage.

Even over Bel, ik kom al vele jaren bij Bel, zij is vriendelijk hygienisch en redelijk bedreven in het spel van olie massages.
Er is gelegenheid om te douchen er voor en er na en het uurtje wordt altijd vol gemaakt.
Als je een stevige echte thaise massage zoekt ben je hier misschien niet op de goede plek maar ze weet wel alle plekjes te vinden.
Zoek je een lekkere oliemassage dan kan ik je Bel van harte aanbevelen.
Ik pas mij aan.
Scorpion

Re: Benjawan Thai Massage

Berichtdoor elvis » 08 Jul 2016 16:08

Ik kom ook al jaren bij Bel, de massage ruimte is op zolder en is netjes komt fris over en altijd schone handoeken zij is erg vriendelijk en babbelt gezellig , als je er geen zin in hebt kan ze ook stil zijn ze weet alle plekken goed te raken en je komt als herboren weer naar buiten
elvis

Re: Benjawan

Berichtdoor Das88 » 30 Okt 2019 11:39

Afgelopen week weer een bezoek gebracht aan Bel. Zoals gewoonlijk weer een top ervaring van deze vriendelijke dame.
Bel masseert op de zolderverdieping, mag onderbroekloos. Ze heeft een goede opbouw, spaarzaam olie gebruik en rond af met een fenomenale buik massage. Tot de volgende keer weer :-)
Das88

Berichtdoor Farnk » 13 Nov 2019 10:46

Ik kom met enige regelmaat bij Bel zo ook verleden week. Het was weer een fijne massage zoals altijd. Bel maakt het je naar de zin en kan echt goed masseren. Ze heeft een nieuwe douche in de badkamer waar je gebruik van kunt maken.
Farnk

Berichtdoor tbontbtitq » 23 Jul 2020 10:57

Ik sluit mij aan bij de vier die voor mij hun ervaring hebben gedeeld.
prettige massage, ontspannend.
Ze vindt wel de juiste plekken en schroomt niet om elleboog te gebruiken maar verwacht geen helende massage.
Bel komt over als een lieve dame die lekker babbelt en je op je gemak stelt.

Ik kom hier graag terug.
tbontbtitq

Berichtdoor RakSiam » 22 Apr 2021 22:37

Ik ben hier onlangs ook eens op visite geweest en ik kan niet anders zeggen dat de eerdere reviews waar zijn.
Valt niks aan toe te voegen, gewoon goed en gezellig.
RakSiam

Terug naar Almere