Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

De Carpentierstraat 85, Chanan-chida

Berichtdoor Jira Kotinny » 30 Okt 2016 13:39

Chanan-chida Traditionele Thai Massage, Wellness & Spa
De Carpentierstraat 85
2595 HE Den Haag (Bezuidenhout)
Tel: 06-42577111

- Website

Openingstijden: maandag t/m vrijdag 10:00 – 19:00, zaterdag 10:00 – 16:00, zondag gesloten.
Prijzen: vanaf €39 per uur, €54 per 1,5 uur, €69 per 2 uur.

“Vind uw ontspanning in traditioneel Thaise sfeer en geniet van beproefde Thaise massagetechnieken. U zult uw bezoek als een korte vakantie ervaren!”

ChananchidaDenhaag.PNG

Deze dame biedt maar liefst tien verschillende soorten massages aan, zoals o.a. de Chana-chida signature massage, Tibetaanse honingmassage en kaarsenolie massage. Voor meer informatie zie de website.

1165
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: De Carpentierstraat 85, Chanan-chida

Berichtdoor verdi » 13 Aug 2017 23:33

Iemand ervaring met dit adres? website ziet er gelikt uit. Ben van plan een keer te gaan. Maar houd me aanbevolen als iemand ervaring heeft met dit adres.
lekkel
Gebruikers-avatar
verdi

Berichtdoor verdi » 15 Aug 2017 20:16

Niemand ervaring dus ben ik die zelf maar op gaan doen.
Keurig huisje in Den Haag. Rustige buurt. Vrolijk ontvangen door een schone Thaise dame in traditionele dracht. Prachtige massagekamer. Niet zo'n in elkaar geknutselde krakende chinese tafel. Gewoon mooi degelijke profesioneel. Alles zeer smaakvol ingericht, een zacht thais muziekje. Ik kreeg haar special aangeboden. Mocht ruiken aan 4 verschillende olieën, koos de olie met minste geur. Eigenlijk vond ze dat een massage zeker twee uur moest duren maar ik had slechts 1 uurtje de tijd. Zelden zo'n goede massage gehad. Alle knooppunten werden onder handen genomen, geen eindeloos geherhaal van dezelfde bewegingen. Alles werd uit de kast gehaald. Ongeveer de helft van de massage ging via een heel dun laken. Het laatste kwartiertje was een hotstonemassage. Heerlijk.
Na afloop een heerlijk kopje thee in een smaakvol bureau/ontvang kamertje. Een zeer aardige dame, tweede helft van de 40. na een 10 tal jaren een salon te hebben gehad in Duitsland is ze nu zo'n 1 1/2 jaar in Den Haag. Ze spreekt goed Duits en uitstekend Engels. Als Den Haag niet zo ver weg was dan ging ik zeker vaak op herhaling. Een verademing, een echte massagesalon.
lekkel
Gebruikers-avatar
verdi

Berichtdoor Richard » 24 Sep 2017 16:18

Pluspunten
- Keurige ontvangst met kopje geurige Thaise thee uit traditioneel theekopje. - Prachtige ambiance. Op de trap staan al waxinelichtjes en de massageruimte is als een Thaise tempel ingericht. - Hygiëne is top. - Buitengewoon charmante, vriendelijke en vakkundige masseuse. Ze gaat gekleed in een prachtig Thais gewaad. - Zeer grondige massage waarbij het hele lichaam werd meegenomen (met uitzondering van de private parts natuurlijk! Dit is een keurige en professionele Wat-Pho massage!). Ze wist precies mijn pijnpunten te vinden met opgehoopte stress. Ze heeft echt 'magic hands'. Soms wel stevig, maar dat moet ook. 90 minuten genieten! - De massage was zo verkwikkend dat ik de dag daarna me nog steeds herboren voelde. - Ze maakt gebruik van heerlijk ruikende oliën en hot stones. Kortom: een absolute aanrader voor zowel mannen als vrouwen. Ik ga hier zeker naar terug!
Verbeterpunten
Eigenlijk maar één puntje. Het moment van uitkleden vlak voor de masseuse is een beetje onprettig. Liever achter een kamerscherm ofzo. Maar dat is dan ook echt het enige.
Richard

Berichtdoor Kumiko » 05 Aug 2018 08:43

Hier een tweetal keer geweest
Chaili is een aardige dame en geeft massages in een woonhuis op de 1e verdieping.
De kamer is zeer ruim en ziet er netjes en verzorgd uit, voordat je daar naar toe gaat krijg je een soort intake gesprek in een kamertje ernaast. Anders dan in de website vermeld staat mag je gewoon in je blootje plaatsnemen op de ruime tafel.
Ik vind persoonlijk niet zo comfortabel dat je hoofd buiten de tafel op een hoofdsteun ligt, hier kon ik niet erg aan wennen.
Voor de rest niks dan lof over dit adres, de massage die ze geeft (voor mij aromamassage maar ze geeft nog veel andere soorten massages) voelt goed aan, je kan merken dat ze veel ervaring heeft.
En de prijs is natuurlijk zeer aantrekkelijk; 70 Euro voor 2 uur!
Een mooi adresje om te onthouden en nog een keer te bezoeken.
Kumiko

Berichtdoor Gdeinum » 05 Aug 2018 17:25

I have been there more than 5 times already. The massage can vary, depending on the client’s personal preferences. All massages though are done very professional. At times, I was so relaxed that I almost fell asleep. At other times I talked about thailand and my interests during the massage. It is clear that the number one priority of the masseuse is to give you a good massage. This is then always the case. The number of certificates in the little office further testify of her skill. I don’t live very close, and other Thai massage places are closer to my home but it is always worth to go there.
Gdeinum

De Carpentierstraat 85, Chanan-chida

Berichtdoor WVe » 08 Aug 2018 15:24

Ik heb hier een serie van 3 massages gehad om van de stress in mijn nek af te komen. Die is na 3 sessies dan ook volledig weg - alleen 's morgens nog een beetje aanwezig.

De locatie en de kamer zijn prima, de ontvangst gemakkelijk en vertrouwd.

De massages zelf zijn top: op basis van mijn klachten heeft ze zelf ingeschat welke behandelingen ik nodig had en zodoende geeindigd met twee keer haar 'signature massage' met o.a. hot stones.

De massages zijn stevig, maar dat wil je ook als je last hebt. Ze weet precies waar ze moet zijn, maar zorgt ook zeker voor ontspannende delen. Zo blijft het altijd dragelijk en kom je er perfect van terug.

Echt een aanrader en de prijs is natuurlijk ook echt prima!
WVe

Berichtdoor Heffar » 16 Jun 2020 18:55

Bij binnenkomst wordt je verzocht mondkapje te dragen en wordt je met schone handdoek naar de massage tafel begeleid. De masseuse droeg geen mondkapje, wel eerst haar handen gewassen voorafgaande de massage. De massage met rustige opbouw met gezonde aandacht voor onderrug. Bovenbenen werdt op verzoek extra aandacht gegeven. Na afloop kon douched worden voor 5 euro extra, maar zag daar vanaf. Goede massage en gezien de omstandigheden, het was weer even thuiskomen na een lange isolatie. Aanrader mensen.
Gebruikers-avatar
Heffar

Terug naar Den Haag