Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Steenstraat 61, Royal Thai Massage & Spa

Berichtdoor Marvin » 11 Okt 2016 12:31

Ben een nieuw adres tegengekomen:

Royal Thai Massage & Spa
Steenstraat 61
6828 CD Arnhem
Telefoon: 026-7601100

- Website
- Facebook

Dagelijks geopend van 10:30 - 22:00.
Prijzen: vanaf €28 per half uur, €45 per uur, €73 per 1,5 uur, €90 per 2 uur.

RoyalArnhem.PNG

Geopend sinds 26 september 2016 door een oud medewerkster van Siam.

Edit Jira 14.2.17: Facebook pagina toegevoegd.

1155
Marvin

Re: Steenstraat 61, Royal Thai Massage & Spa

Berichtdoor Jira Kotinny » 11 Okt 2016 13:41

Marvin bedankt voor deze nieuwe ! Ik heb het bericht iets aangepast en bij de open Thais/Arnhemse adressen gezet.
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor johnf » 13 Okt 2016 18:03

Onlangs bezocht. Het ziet er allemaal erg mooi uit. Ze hebben 6 kamers. Ik werd gemasseerd door Ploy, de eigenaresse. Keurig met een douche op de kamer. Je kunt overigens pinnen!

De massage was zonder meer goed. Echt traditioneel. Ik vroeg om stevig en dat krijg je ook. Helaas hadden ze de kussentjes voor boven het gat in de massagetafel nog niet. Maar dat went wel.

Helaas werden we 5 keer (!) gestoord omdat collega's vragen hadden. Dat is niet erg ontspannend.

Maar Arnhem heeft er weer een prima salon bij. Voor €45 krijg je een uitstekende massage. Nu wachten totdat de andere de prijzen ook laten zakken.
johnf

Berichtdoor nijmegen » 24 Okt 2016 10:59

Hoe heet de dame met de flapoortjes ?
Gebruikers-avatar
nijmegen

Berichtdoor Mart1980 » 15 Nov 2016 14:11

Ploy (ex Siam) heeft haar droom verwezenlijkt. Haar nieuwe salon is prachtig!
Ploy zelf geeft een prima massage, techniek dik en dik in orde. Prijzen en mogelijkheden gelijk aan Siam.
De salon is sfeervol en ruim ingericht. Mooie ruime kamers en douch mogelijkheden.
Dit kan een echte concurrent worden voor Siam.
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor cor1006 » 09 Dec 2016 12:21

Gisteren hier geweest en gebruik gemaakt van de 15 minuten gratis aanbieding. En 15 minuten massage is dus echt gratis, maar ik heb het verlengd met een half uur , totaal dus 45 minuten, en 28 euro afgerekend.
Ben gemaseerd door Bi. Was een goede stevige massage.
cor1006

Berichtdoor nijmegen » 05 Jan 2017 21:39

Vandaag hier weer eens langsgegaan.
Geen afspraak, maar ik bofte er was een masseuse vrij. Tijdens mijn massage diverse malen de voordeurbel horen gaan. Deze relatief nieuwe zaak loopt blijkbaar erg goed. Ze liggen ook mooi centraal en vallen ook goed op.

Eerder op de dag al bij de Chinese dame van Zeemeermin in Arnhem al een stevige massage gehad, dus ik was toe aan een ontspanningsmassage.
En op een of andere manier vind ik de thaise omgeving wat warmer over komen, dus blijkbaar opzoek naar wat warmte ;-)

Zonder afspraak binnen gelopen en opgevangen door Lucky, die net vrij was. (ze spreekt niet zo goed Nederlands, maar prima Engels)
Een redelijke ontspannings massage gehad van de 40-er 'Lucky' , ik vond het ook nog een erg aardige dame. Dat maakte de massage dubbel zo aangenaam.
Helaas gaf nadien de douche alleen ijskoud water maar dat is door de man/vriend van Ploy die ter plekke was gelukkig opgelost.

Ik vind deze zaak een echte aanwinst, aardige masseuses, een fijne ruimte/massagekamers/douche. Het enige nadeel is dat mijn opinie blijkbaar door meerdere klanten wordt gedeeld ;-) Het is er altijd erg druk. Niet slecht voor een sinds kort geopende zaak.
Gebruikers-avatar
nijmegen

Berichtdoor Mart1980 » 09 Jan 2017 23:08

Vandaag stond er een afspraak met Ploy op het programma. Helaas bij aankomst bleek ze niet niet aanwezig :?.
Dit is nu al de derde keer dat ik met deze dame een afspraak heb en mevrouw net de deur uit is.
Ik stelde voor de grap voor dat de aanwezige vrije masseuse mij dan maar met de actie moest verwennen, 15 minuten gratis massage om de salon te leren kennen.
Maar de dame zag water branden kon er niet mee lachen. Wachten op Ploy had geen zin want ze was boodschappen doen. Nu ik was er wel klaar mee ook....
Ik lijk ook wel gek om haar drie kansen te geven, voor mij voorlopig de laatste keer dat ik bij Royal ben binnen gestapt.

Jammer dat Ploy zo met vaste klanten omgaat, kwam toch heel regelmatig bij haar. Heeft ze het als chef in al hoog in haar bol gekregen :roll:
the time is so little
the time belongs to us
Gebruikers-avatar
Mart1980

Royal Thai Massage zoekt nieuwe masseuses

Berichtdoor royalthaimassage » 05 Feb 2017 16:45

Hallo,

Royal Thai Massages en Spa te Arnhem zoekt nieuwe masseuses (Thai). Wij willen de mensen van dit forum vragen of zij ons kunnen helpen bij het vinden van
Thaise dames die op zoek zijn naar werk (massage training is mogelijk bij ons). Weet u iemand dan zouden wij u willen vragen om contact met ons op te nemen:

+31647754919

Onze dank is groot!

Wij horen graag van u :)

Warme groet,

www.royalthaimassages.nl
+31647754919
royalthaimassage

Berichtdoor HENKJANSSEN » 17 Mrt 2017 18:26

Deze week bij Royal Thai Massages geweest. Na leuk te zijn ontvangen Door 2 leuk uitziende dames. Heb ik een heerlijke massage gehad van ik meen dat haar naam Faa is. Heerlijk 2 uur mogen dromen. Kleine thaise vakantie gehad :)
Ben bij meerdere salons geweest echter de uitstraling, de meiden en de totale sfeer is erf fijn. Denk dat dit mijn nieuwe vaste plek wordt.
HENKJANSSEN

Berichtdoor Mart1980 » 05 Apr 2017 11:01

Na drie maand bij Royal binnen gewandeld en een goed gesprek met Ploy gevoerd.
Aangegeven dat ik bij een afspraak graag zie dat deze nagekomen was.
Na een goede reden aanvoering van Ploy van haar afwezigheid bij afspraken deze mooie en goede masseuse een herkansing gegeven.

Royal Thais een een mooie en ruim opgezette salon. In tegen stelling tot de eerste maanden is het er nu aangenaam, warm en rustgevend.
De kames zijn klassiek ingericht, niet overdreven uitbundig, maar stijlvol. Een warme douch voor de massage kan ik aanraden, de douches zijn uitstekend.
De massage vind plaats op een tafel, doe olie is goed warm en het muziek volume is goed afstemt op de ruimte. Het geen wederom bijdraagt aan de ontspanning.

Dan Ploy en haar massage kwaliteiten.
Aller eerst wil ik aangeven dat de kritiek die ik geuit heb goed werd opgevat en door Ploy wordt aangenomen om haar dienstverlening te verbeteren.
Naar mij toe vertaalde zicht dit in een stuk extra service, als goedmaker kreeg ik een upgrade van de massage. Een
De massage was zoals ik gewend ben van Ploy perfect. Technisch zeer goed, de juiste benadering bij problemen en haar aanraken is zeer ontspannen.

Ploy en haar team zijn stappen aan het maken en de salon is inmiddels een geduchte concurrent geworden van het immer polaire Siam.
Mijn vervolg afspraak met Ploy heb ik direct na de massage gemaakt, en met een knipoog beloofde ze plichtig op het afgesproken tijdstip voor mij klaar te staan :)
the time is so little
the time belongs to us
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor smiley1966 » 11 Apr 2017 20:00

Vorige week bij deze salon geweest, welke er inderdaad zeer professioneel uitziet.
Door Fon ( klein en wat mollig ) in de watten gelegd, want ze kan echt goed masseren zowel hard als ontspannend.
Deze salon is zeker de moeite waard om nog eens te bezoeken! :D
smiley1966

Berichtdoor frits » 05 Mei 2017 13:11

Woensdag zonder afspraak hier binnen gelopen. Er was nog een dame vrij. Gekozen voor ontspanningsmassage. Ga normaal regelmatig naar Kinnaree maar die zijn toch echt te duur inmiddels Massage was super. Echt een aanrader. Het uur ook volledig benut. Mooie ruimte wel gehorig (je hoort de buurman douchen).

Naam van dame die ik had was iets van Begee (dat maak ik ervan). Graag hoor ik of iemand andere namen hier heeft voor een goed ontspanningsmassage.
frits

Berichtdoor bbqman » 08 Mei 2017 10:42

Weer heerlijk door Ploy gemasseerd. ze is niet voor niets een van de beste met haar eigen mooie zaak. Heerlijk stevige massage en alles goed los gemaakt. Goede verhouding van olie en massage. Jammer dat ik niet een kamer had waar gedoucht kon worden dat heb ik vermist maar voor de rest top. Vraag me af welke specialiteiten ze nog meer heeft. top masseuse in arnhem.
Gebruikers-avatar
bbqman

Berichtdoor nijmegen » 24 Mei 2017 06:52

Tegenwoordig loopt daar ook een Nederlandse dame rond, het is blijkbaar moeilijk Thaise masseuses te vinden.
Toch jammer....daar gaat mijn Thailand gevoel ..... :)
Gebruikers-avatar
nijmegen

Volgende

Terug naar Arnhem