Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Re: Bloemstraat 53, Manora

Berichtdoor corriendo » 29 Dec 2016 13:26

Zoals de Vos bekend, is dat genoegen geheel wederzijds. Hij loopt een paar jaartjes op mij voor, maar ceteris paribus hoop ik zijn aantal over 20 jaar ook bereikt te hebben. Maar niet hier...
corriendo

Berichtdoor Mart1980 » 29 Dec 2016 17:00

Kan de beleving van heer corriendo wel aanvoelen, zo werken ze bij Manora. Niet voor niks is het dames verloop de laatste tijd groot geweest.
Ben er de afgelopen twee maanden enkele keren langs gewandeld en daarbij even kort naar de beschikbare masseuse geïnformeerd.
Nieuwe dames, oud en onervaren. Ik vraag dat namelijk altijd vooraf. Liefst met een bewijsje van goed gedrag, een massage certificaat. In elk geval bij nieuwe voor mij ongekende dames.
Ontvangst bijna altijd koud, gehaast en schimmig. Geen antwoord geven op gestelde vragen en tijd nemen voor een klant met enkele korte vragen behoord niet tot de geboden service van deze salon.
Echt interesse voor de klant is er niet. Wat zich ook laat aftekenen is dat voor de massage niet geïnformeerd wordt naar de wensen en klachten van de klant.
Alles maakt dat ik al enkele maanden niet meer bij deze salon ben gemasseerd. Ze moeten echt werken aan klantvriendelijkheid, anders leggen ze het af tegenover de anders salons in de buurt.
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor johnf » 06 Jan 2017 18:49

Onlangs weer eens langs geweest. Helaas is Fa de komende tijd in Thailand. Dus maar op de gok (wel even gebeld). Werd geholpen door Meggie. Spreekt prima Engels. Een stevige dame die ook in Amsterdam werkt (waar weet ik niet).

Ze wilde precies weten waar ik last van had. Mijn schouder deed vreselijk pijn, maar de pijn is soms moeilijk te lokaliseren. Nou, Meggie wist hem wel te vinden! Ze kon steeds dieper in de spierpijn komen. Helemaal pijnvrij ben ik nooit, maar het is wel een verlichting. Ze wist een plek in mijn bovenarm te vinden waarmee ze ook een reactie in mijn schouder kreeg. Uiteraard de rest ook gedaan.

Een goede massage, zoals ik bij Manora gewend ben. Alleen Fa durft tot mijn pijngrens te gaan.

Ook weer hartelijk ontvangen. Vanwege de privé douches op de kamer een van de beste salons in Arnhem.
johnf

Berichtdoor smiley1966 » 04 Feb 2017 16:06

Gehoord van een collega, dat Fa na haar vakantie niet weer terugkomt bij Manora om te werken!! :( :(
smiley1966

Berichtdoor johnf » 04 Feb 2017 21:34

smiley1966 schreef:Gehoord van een collega, dat Fa na haar vakantie niet weer terugkomt bij Manora om te werken!! :( :(

Dat is erg jammer. Ben benieuwd waar ze opduikt.
johnf

Berichtdoor HENKJANSSEN » 17 Mrt 2017 19:20

Ik denk dat ik Fa heb gevonden bij Royal Thai Massage in Arnhem aan de steenstraat 61. Vrij lange leuk uitziende Thaise dame. Volgens mij heeft zij mij afgelopen week gemasseerd. Heerlijke massage.
HENKJANSSEN

Berichtdoor bbqman » 01 Mei 2017 16:58

vorige week maar weer eens na Manora gegaan. Niet gereserveerd maar keurig ontvangen door meggie (?). leuke dame, met alles er op en eraan maar wel een beetje verlegen. Na eerst een douch genomen te hebben uitgebreid en stevig gemasseerd door meggie. Zij vroeg inderdaad eerst wat ik had en daar heeft ze extra veel aandacht aan besteed. Misschien niet de allerbeste massage die ik ooit heb gehad maar zeker eentje uit de top 10. Na een uurtje was het helaas echter al weer afgelopen. Zou ik nog wat langer boeken? maar nee ik kan beter volgende week nog een keer komen dan heb ik dubbel plezier! :D :) :brullen:
Gebruikers-avatar
bbqman

Berichtdoor Cuckoo » 02 Mei 2017 01:01

Het personeelsverloop in deze zaak is aanzienlijk maar ik kan niet echt plaatsen waarom dat zo is. Is "Meggie" een blijvertje en de moeite waard om mee af te spreken?
Cuckoo

Berichtdoor Mart1980 » 24 Mei 2017 15:05

Het vertrek van Faa heeft erin gehakt bij Manora. Nog altijd weten de dames mij te vertellen dat ze met vakantie is..... hahah ja ja op vakantie bij Royal zeker 8)

Toch loopt er bij Manora nog een pareltje rond. Namelijk de mooie en lieve Ireen.
Ireen is een zorgzame, lieve Thaise dame met een verslavende glimlach.
Haar massage is echt heel goed. Vooral haar ontspanningsmassage is heel lekker, maar ook technisch haalt ze een ruime voldoende.
De combinatie tussen haar goede massage en aangename warme persoonlijkheid maken het verblijf met haar uiterst prettig.
Bij Manora mag in de winter de kamertemperatuur iets omhoog, doch voor en na de massage bestaat de mogelijkheid tot een goede warme douche.
De massage van Ireen begint altijd met een stukje technisch masseren van de achterzijde van het lichaam, na ongeveer tien minuten wordt de warme olie over het lichaam aangebracht en begin een uiterst ontspannen gedeelte van de massage. Na achterzijde en voorzijde de nodige aandacht te hebben gegeven in de boeddha nog wat strekwerk om de rug wat ruimte te geven.
Nadien verzorgt Ireen op wens een kopje thee en is er alle tijd voor een klein gesprekje. Ik vind altijd wel prettig als een masseuse niet snel wegvlucht na de massage.
Hoewel Manora niet mijn voorkeur heeft in Arnhem is het op zijn tijd best een goed alternatief.
the time is so little
the time belongs to us
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor bbqman » 11 Jun 2017 16:10

donderdagavond was ik gesloopt en wilde heerlijk ontspannen. Was al weer een tijdje niet bij manora geweest dus dacht laat ik dat weer eens proberen. Jammer dat had ik niet moeten doen. :twisted: Het loopt inderdaad er terug. ik was er in de avond en niemand beschikbaar. 15 minuutjes wachten, geen probleem ik had immers niet gereserveerd. Maar toen het dan eindelijk begon, bij de eerste drukpunten dacht ik ok kan nog wat worden maar daarna werd het echt heel soft. Niet meer die massage die ik daar vroeger kreeg en weer helemaal ontdaan en fries de zaak verliet. Jammer was een leuk adresje maar nu ga ik toch iets anders zoeken.
Gebruikers-avatar
bbqman

Berichtdoor Adrie » 11 Jun 2017 17:20

Ik snap de iets negatievere reacties niet zo goed. Kan aan mij liggen, maar ik krijg hier altijd een prima traditionele en /of ontspanningsmassage. Ik moet zeggen dat ik wel altijd vraag om Nen. Ik ga helaas niet meer zo frequent als in het begin gezien je het geld maar 1 keer kan uitgeven! Ik ga nu ca 1x in de 3 of 4 weken (meestal op de maandag), zodat ik weer een nieuwe maand goed in mijn vel kan beginnen. De verhalen dat er nog steeds gezegd wordt dat Fa op vakantie is kan ik mij ook niet in vinden. Mij werd gelijk al begin februari gezegt dat ze niet meer terug zou komen bij Manora. Voor mij niet zo erg gezien mijn favoriet er nog werkt. Nogmaals ik kan mij dus niet in sommige reacties vinden.
Adrie

Berichtdoor Mart1980 » 13 Jun 2017 12:37

Adrie schreef:Ik snap de iets negatievere reacties niet zo goed. Kan aan mij liggen, maar ik krijg hier altijd een prima traditionele en /of ontspanningsmassage. ................................... Nogmaals ik kan mij dus niet in sommige reacties vinden.

Voor mij geldt dat als ik de kwaliteit en de entourage van deze salon afzet tegen de salon in de regio Arnhem het gewoon net allemaal wat minder is. Het is ook niet dat Manora slecht is, sterker nog er werken met Ireen en ook de iets ouder Bo wat mij betreft twee goede masseuses. Echter vind ik de salon minder ogen, dat is smaak. Toch feiten als koude en gehorige kamers (vooral de voorste kamer) maken dat ik hier weinig kom. Op een paar 100 meter is het gewoon vaak beter. Nogmaals niet altijd qua masseuses, welk wat betreft het complete plaatje.
the time is so little
the time belongs to us
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor smiley1966 » 16 Jul 2017 20:02

Een paar weken geleden na de goede recensies van Ireen, mij ook maar eens door haar onder handen laten nemen.
En inderdaad is deze dame met een mooi koppie, een goede aanwinst voor Manora.
Haar massage is vakkundig en het ontspannende deel goed verzorgd.
Blijft inderdaad een punt, dat er qua uitstraling binnen betere salons zijn!!
Al met al een goede massage bij een leuke masseuse.
:mrgreen: :D
smiley1966

Berichtdoor nijmegen » 26 Okt 2017 08:42

Helaas was Lina bij Zeemeermin bezet, dus maar de straat overgestoken naar Manora. Aangebeld en mij op goed geluk een dame laten toewijzen.
Altijd afwachten, leuk om je te laten verrassen, maar het valt voor mij vaker tegen dan mee, goede masseuses zijn dun gezaaid.

Het lot was mij goedgezind :) : Ik kreeg Ireen toegewezen. Een aardige dame en een prima masseuse.
Ze heeft veel ervaring en dat merk je. Het hardere werk was prima in orde, daarna afgesloten met een erg fijne ontspanningsmassage.
Een topper deze dame.
Gebruikers-avatar
nijmegen

Berichtdoor Mart1980 » 13 Jul 2018 11:22

Twee weken geleden op een saaie woensdagmiddag ben ik geheel tegen mijn traditie in bij Manora beland.
Bij binnenkomst trof ik daar de bij mij van Kinnaree bekende Noen aan, mijn herinneringen aan haar brachten mij tot het besluit om twee uur te boeken bij haar.
Haar massage is namelijk super fijn, weliswaar zacht en niet te hart, echter het ontspanningsniveau is zeer hoog.
Noen is een voor Thaise begrippen lange dame, prachtig gezicht en mooie ogen. Voor een massage niet direct van belang, toch een fijne bijkomstigheid.
Terug naar de massage details... bij binnenkomst werd ik naar de achterste grote kamer gebracht en zette Noen de douche voor mij aan zodat deze warm was alvorens ik eronder mocht springen.
Snel douchen en op mijn buik plaats nemen was haar dwingende advies, nu ik wordt niet graag gedwongen door een dame, maar dit advies nam ik graag ter harte. :D
Een fijne zorgzame ontspanningsmassage volgde, met veel aandacht en overvloedige aan olie masseerde Noen zoals ik van haar gewend was. Na een half uur moest ze me wakker maken voor het omdraaien, een heerlijke roes!
Na het omdraaien werd de borst en buik teder behandeld, als afsluiting een hemelse hoofdmassage, één van haar specialiteiten.
Hoewel ik geen van ben van massagesalon Manora daar het er vaak te koud is en met name de voorste kamer aan de weg erg gehorige is, gaat Noen er voor zorgen dat ik er nog wel ga binnenvallen :lol:

Overigens is het prijsbeleid van Manora ergerlijk, op de prijslijst staan prijzen die voor Arnhem marktconform zijn, 45 euro voor een euro oliemassage.
Eenmaal binnen is het vanaf 55 euro per uur. Je kunt hoog en laag springen, maar dat is de vast prijs. Graag vooraf afrekenen ook nog, iets wat ik weinig klantvriendelijk blijf vinden.
Misleidend op zijn minst, zo blijf ik Manora een vervellende salon vinden, jammer dat Noen nu net daar moet werken :wink:
the time is so little
the time belongs to us
Gebruikers-avatar
Mart1980

VorigeVolgende

Terug naar Arnhem