Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Re: Oosterhoutstraat 15, Sunee

Berichtdoor Jeroen1985 » 07 Aug 2020 06:30

klaasjev schreef:Sunee is ook niet mijn type masseuse, ben er in een ver verleden enkele malen geweest waarbij een van die keren ik in de kou heb gelegen wat niet zo prettig is in de winter.
Zal hier niet snel terugkeren maar hou de berichtgeving in de gaten mocht ze onverhoopt zich ontpoppen tot een top masseuse van Steenstraat niveau.

Ik vind Sunee zeker van Steenstraat niveau maar inderdaad is ze een gesloten type. Ze is afstandelijk maar maakt dat wat uit?
Jeroen1985

Berichtdoor klaasjev » 07 Aug 2020 10:37

Jeroen1985 schreef:
klaasjev schreef:Sunee is ook niet mijn type masseuse, ben er in een ver verleden enkele malen geweest waarbij een van die keren ik in de kou heb gelegen wat niet zo prettig is in de winter.
Zal hier niet snel terugkeren maar hou de berichtgeving in de gaten mocht ze onverhoopt zich ontpoppen tot een top masseuse van Steenstraat niveau.

Ik vind Sunee zeker van Steenstraat niveau maar inderdaad is ze een gesloten type. Ze is afstandelijk maar maakt dat wat uit?

Je hebt een andere ervaring dan die ik heb ik gehad de twee keer dat ik er geweest ben, dat kan maar voor mij was de massage destijds niet te vergelijken met bijv de gemiddelde massage bij Siam.
Verder geef ik de voorkeur aan een masseuse die wat meer spontaan is en open qua persoonlijkheid, gelukkig is er keuze genoeg in Arnhem en omgeving!
klaasjev

Berichtdoor Xoom69 » 17 Sep 2020 21:39

Lang getwijfeld, maar uiteindelijk toch weer een afspraak bij Sunee gemaakt. Kon snel terecht, vriendelijke ontvangst en de massage begon prima. Tot de telefoon ging. Die telefoon is blijkbaar belangrijker dan de klant die op dat moment wordt gemasseerd. Een keer zou misschien nog kunnen, maar als ze dan ook nog zelf iemand anders gaat bellen om te vragen of die wellicht iets later kan komen omdat dan de eerste beller ook kan komen en daarna de eerste beller weer terugbelt om te vertellen dat alles oke is, dan is voor mij de lol er wel af. In totaal 4 telefoontjes..... waarbij er verveeld met een hand een beetje wordt door gewreven. Ik heb bedankt voor de rest, (naar verhouding) afgerekend en ben opgestapt. Op deze manier hoeft het voor mij niet meer! :x
Gebruikers-avatar
Xoom69

Berichtdoor Kilig » 24 Sep 2020 18:06

Goede zet. Op deze manier leren ze het wel af om je slecht te behandelen. Eigenlijk zouden we allemaal ultra assertief moeten zijn om als markt betere condities af te dwingen.
Lees al mijn avonturen: viewtopic.php?f=572&t=8359
Gebruikers-avatar
Kilig

Berichtdoor Stielpan » 04 Nov 2020 01:22

Het is zeker goed dat door hier te recenseren de service en kwaliteit van de massage wordt verbeterd.
Het komt ons allen uiteindelijk ten goede, zowel de masseuse als de massee.
Stielpan

Berichtdoor Xoom69 » 20 Apr 2021 13:00

Vandaag bij Sunee geweest. Had wat last van rug en nek. Fijne massage gehad, spieren weer los(ser) en heerlijk relaxed weer naar huis. Bedankt Sunee.
Gebruikers-avatar
Xoom69

Vorige

Terug naar Arnhem