Aanmelden    Registreren
  • Auteur
    Bericht

Aungkhana

Berichtdoor Jira Kotinny » 24 Jul 2015 09:28

Aungkhana, Thaise Massage & Wellness
Duiven
Tel: 06-20478858

- Marktplaats

Openingstijden: maandag, dinsdag en zaterdag 10:00 - 19:00; op woensdag, donderdag en vrijdag nog op de oude locatie in Harderwijk.
Massages zijn alleen op afspraak.

Prijzen: €25 per half uur, €40 per uur, €60 per 1.5 uur, €75 per 2 uur.

AungkhanaDuiven3.PNG

Edit Jira 15.8.18: adres gewijzigd van Hanzemeen 13 te Harderwijk naar Duiven & openingstijden ingekort, met dank aan Mart1980

0981
Veni, Vidi, Vici...en Voeci
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Re: Tongerenseweg Zuid 185, Aungkhana

Berichtdoor Mart1980 » 16 Jan 2017 20:39

Schande dat er nog niet over de uitstekende adres geschreven is. Dit is namelijk een adresje om te onthouden.
Aan de rand van de bossen in het noordoostelijke deel van de Veluwe staat het boerderijtje waar Nada op de boven etage haar massage ruimte bestiert.
Een prima massage ruimte, netjes ingerichte, met een grote stevige matras op de grond, of voor de liefhebber een tafel, de keuze is reuze.
De ruimte is verder sfeervol ingericht, verwarmd en schoon. Douche op de benedenverdieping beschikbaar, welke vrij gebruikt kan worden zowel voor als na de massage.
Nada is een mooie en lieve Thaise van begin 40, beetje een diva kijkende naar haar kledingstijl en make-up, daar achter schuilt echter een zeer goede masseuse die toegewijd masseerd.
De massages die ik van haar gehad heb zijn allemaal van zeer goede kwaliteit. Ze is sterk dus kan zeer krachtig masseren, daartegenover is haar ontspanningsmassage hemels zacht.
Ze werkt met verwarmde handdoeken waarmee ze het lichaamsdeel verwarmd wat gemasseerd is. Hoofd, nek en schouders krijgen een speciale behandeling, genieten!
Ook haar voeten massage is bijzonder, ze werkt met kleine vochtige warme handdoekjes, waarmee ze masseert.
Ik zag tussen de de uitgebreide verzameling met massage diploma's dat ze hier een speciale opleiding voor heeft genoten, dat is zeker te merken. Ik vond het zeer aangenaam.

Na de massage kreeg ik thee met wat lekkers aangeboden in de grote living, waar ze nog alle tijd voor me nam om na een lange periode weer bij te praten.
Tarieven zijn voor een uurtje 40 en voor twee uur 75 euro, echt geen geld voor dit uitstekende adres.
Al met al was ik zeker drie uur binnen, bij een massage van twee uur, echt onthaasten dus!
Ik moet weer eens wat vaker richting Epe rijden, daar ben ik na vandaag wel achter :D
the time is so little
the time belongs to us
so why is everybody in such a fuckin´rush?
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Mart1980 » 03 Jun 2017 22:59

Vrijdag opnieuw bij deze lieve en uitstekende masseuse geweest. Het was al weer een tijdje geleden.
Bij binnenkomst eerst samen een glas thee gedronken, zij ging vlak voordat ik mijn thee op gedronken had alvast de douche voor mij aanzetten.
Alvorens dus eerst een lekkere warme douche genomen, waarna Aungkaha mij voor ging de trap op naar haar massage ruimte.
Daar wederom een zeer goede massage gehad. Technisch zeer goed, ruimte voor een ontspannen gesprek en aandacht voor individuele wensen.
Ik had dit keer geboekt voor een uur. Toen ik mij omdraaide zag ik op de klok dat er reeds 45 minuten massage verstreken waren.
Vroeg mij dan ook af hoeveel tijd ze nodig had voor de voorkant en of ze die volledig zou behandelen.
Ze ging vol overgave aan de slag met benen, borst en armen, daarna nog een uitstekende hoofdmassage.
Na afronding bleek ze ruim 90 minuten gemasseerd te hebben. Bij het afrekenen vroeg ze slechts 40 euro :P.
Natuurlijk heb ik wat extra gegeven. Het valt haar te prijzen dat ze waarde hecht aan een volledige massage en de tijd daarbij niet heilig acht.
Wederom genoten van de lieve Aungkaha. Nadien nog een glas water gedronken in de living en gezellig nog wat nagesproken.
Alles gaat ontspannen, geen haast, kortom een uitstekend en aan te raden adresje
the time is so little
the time belongs to us
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Mart1980 » 27 Jun 2017 15:15

Afgelopen week opnieuw bij Aungkaha op bezoek geweest voor een massage.

Gezien de zachte prijs, de uitstekende kwaliteit van haar massage en de mooi en riant ingerichte massage kamer is dit een prima adres.
De kamer is zeer sfeervol ingericht, lekkere geurige wierook en de juiste temperatuur
Wederom een zeer profecionele thaise massage mogen ondergaan. Echt heel lekker en doeltreffend!
Vooraf fijn douchen en daarna een drankje op de kamer. Plaats nemen op de matras waarna Aungkaha haar massage aanvangt.
Overigens geeft ze vooraf de keuze of je een massage wil op de massagetafel of op de grote matras op de grond. Ik kan vertellend dat beide varianten uitstekend zijn.
Bij aanvang van de massage masseerd deze dame met warme (soms) vochtige doeken wat het lichaam heerlijk ontspant.
Technisch zeer goed, ontspanning hemels en toch steeds afwisselend. Ondanks dat ik hier de laatste periode meermaals geweest ben gaat het niet vervelen.
Na de massage alle ruimte voor een fijne douche en een babbeltje onder het genot van een drankje. Niks wijst op tijdsdruk, alles gaan in een ontspannen sfeer.

De prijzen zijn zoals gezegd heel aantrekkelijk:
30 minuten =25 euro (alleen deelmassage)
60 minuten =40 euro
90 minuten =60 euro
120 minuten= 75 euro

Kortom geen enkele reden om deze masseuse links te laten liggen, voor mij een aanrader :D
Overigens functioneerd de website niet meer, meest actueel is haar marktplaatsadvertentie:

http://diensten-vakmensen.marktplaats.nl/a/diensten-en-vakmensen/welzijn-masseurs-en-massagesalons/833017-aungkhana-thaisemassage-wellness.html?previousPage=lr
the time is so little
the time belongs to us
Gebruikers-avatar
Mart1980

Berichtdoor Jira Kotinny » 27 Jun 2017 21:33

Mart1980 schreef:Overigens functioneerd de website niet meer, meest actueel is haar marktplaatsadvertentie

Mart bedankt voor deze update! De website heb ik vervangen door de MP advertentie.
Tevens zijn de meest recente openingstijden toegevoegd en is haar 06-nummer aangepast.
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor 4hmassage » 02 Jul 2017 12:52

Deze week afgereisd naar Epe. Meteen maar een massage van 2 uur afgesproken. Bij binnenkomst even douchen en vervolgens de trap op (pas op je hoofd !) naar de massage kamer. Perfecte temperatuur. Ik had gekozen voor stevige massage voor schouders en verder ontspanningsmassage. Aungkhana masseert in een woord geweldig. Haar bewegings tempo is langzamer dan ik gewend ben maar is heerlijk om volledig te ontspannen.
Aan het eind nog een heerlijke buikmassage en douchen. Daarna nog een minuut of 10 gezellig gepraat met een watertje erbij.

Uitstekend prijs kwaliteit verhouding :-)
4hmassage

Berichtdoor har1967 » 28 Jul 2017 14:32

Vanmorgen om 11 uur een massage van 1,5 uur gehad hier in Epe. Even zoeken waar je het woonhuis binnen moet want er zit ook een kantoor aan vast van haar vriend. Ze stond me gelukkig al op te wachten bij de deur. Eerst op de beneden verdieping even een snelle douche genomen en dan door de woonkamer met handdoek omgeslagen via de trap naar haar massage kamer.
De kamer ziet er heel mooi ingericht uit. Ik mocht plaats nemen op de mat op de grond. Onderbroekloos. Later kwam ze zelf de kamer in en begon eerst de voeten en benen te masseren met handdoek en daarna de rug. De rug word dan lekker ingesmeerd met olie en na de rug volgen de benen. Ze is zeker niet preuts, maar wel in het nette uiteraard ;-). Na 45 minuten omdraaien en dan zijn de benen en armen aan de beurt. Als laatste een fantastische buikmassage (hemels). Totaal 1 uur 45 minuten heerlijk ontspannen gemasseerd door deze 43 jarige prachtige Thaise vrouw. Ze vertelde me wel dat ze binnenkort naar Harderwijk vertrekt. Ze breekt met haar vriend en trekt bij haar vriendin en begint daar vanaf half augustus een massagesalon. Ben benieuwd. Zeker voor herhaling vatbaar.
har1967

Berichtdoor Jira Kotinny » 29 Jul 2017 20:18

har1967 schreef:Ze vertelde me wel dat ze binnenkort naar Harderwijk vertrekt. Ze breekt met haar vriend en trekt bij haar vriendin en begint daar vanaf half augustus een massagesalon.

Dank voor deze update!, we houden het in de gaten.
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor Richard de Groot » 31 Jul 2017 15:16

Vandaag voor het eerst door Aungkhana gemasseerd. Dat ga ik zeker vaker laten doen.. :D

Ze is een vriendelijke dame die te tijd neemt en niet op de klok kijkt. Zoals in eerdere recensies aangegeven masseert ze rustig en voelt haar klant goed aan.

Na een erg lange autorit gisteren zat mijn rug pijnlijk vast. Toen ik weer de deur uitstapte voelde ik me als herboren.

Zoals hierboven aangegeven verhuisd ze per 8 aug naar Harderwijk.. Ik ga over een paar weekjes zeker weer op herhaling... :D

Aungkhana is een echte aanrader.
Gebruikers-avatar
Richard de Groot

Berichtdoor har1967 » 04 Aug 2017 19:09

Richard de Groot schreef:Vandaag voor het eerst door Aungkhana gemasseerd. Dat ga ik zeker vaker laten doen.. :D

Ze is een vriendelijke dame die te tijd neemt en niet op de klok kijkt. Zoals in eerdere recensies aangegeven masseert ze rustig en voelt haar klant goed aan.

Na een erg lange autorit gisteren zat mijn rug pijnlijk vast. Toen ik weer de deur uitstapte voelde ik me als herboren.

Zoals hierboven aangegeven verhuisd ze per 8 aug naar Harderwijk.. Ik ga over een paar weekjes zeker weer op herhaling... :D

Aungkhana is een echte aanrader.

Jazeker vind ik ook en de buikmassage is fantastisch !!!
har1967

Berichtdoor evertjan » 10 Aug 2017 12:13

Gistermiddag voor de tweede keer een geweldige massage van Aungkhana gehad. Ik was in de buurt van Epe en dacht laat ik het nog maar even proberen omdat ze zou gaan verhuizen. Gelukkig is ze dus deze week nog in Epe en vertrekt komend weekend naar Harderwijk. Ik heb in ieder geval nog heerlijk twee uur van haar uitstekende massage kunsten mogen genieten. Nu over twee weken maar eens kijken waar ze in Harderwijk is neergestreken.
Gebruikers-avatar
evertjan

Berichtdoor har1967 » 14 Aug 2017 14:45

Ze woont nu inmiddels in Harderwijk.

Adres is: Hanzemeen 13 Harderwijk
har1967

Re: Hanzemeen 13, Aungkhana

Berichtdoor Jira Kotinny » 14 Aug 2017 16:53

har1967 schreef:Ze woont nu inmiddels in Harderwijk.
Adres is: Hanzemeen 13 Harderwijk

Dank!, ze adverteert er nu zelf ook mee zag ik.
Ik heb de wijziging in het adres doorgevoerd en de inmiddels verruimde openingstijden aangepast.
Overige gegevens lijken verder allemaal gelijk te zijn gebleven.
Gebruikers-avatar
Jira Kotinny

Berichtdoor har1967 » 18 Aug 2017 15:02

Vanmorgen had ik een afspraak bij Nada. Dit maal niet meer in Epe, maar in Harderwijk. Daar is ze bij een Thaise vriendin ingetrokken. Aangebeld en er werd open gedaan door Nada, de charmante masseuse. Daarna direct naar boven waar er gedoucht kan worden. Ze heeft een mooie ingerichte kamer met een groot matras. Op het matras heb ik een 1,5 uur durende massage ondergaan. Als je van ontspannend houd is dit je adres. In 1 woord heerlijk. Na afloop beneden nog een glaasje water genomen en mijn weg naar huis vervolgd. Top !!!!
har1967

Berichtdoor Richard de Groot » 04 Sep 2017 13:54

Vandaag voor de tweede keer een heerlijke massage van Aungkhana gehad. Haar nieuwe locatie in Harderwijk is keurig verzorgd. Het lekkere ruime matras is meeverhuisd... :D
Deze keer een heerlijke ontspanningsmassage van 1,5u gehad. Nu niet lekker stevig zoals vorige keer maar lekker rustig en zacht. Ze heeft gouden handjes en kijkt niet op de klok. Ze heeft me ruim een kwartier langer gemasseerd. Goddelijk

Na de massage lekker onder de douche geweest en heerlijk ontspannen mijn auto weer ingestapt. Ik draai binnenkort zeker de snelweg weer een keer af bij Harderwijk..
Gebruikers-avatar
Richard de Groot

Volgende

Terug naar Duiven